مرحله 4 نارسایی کلیه: چه داروهایی می توانم برای کاهش فشار خون من انجام دهم؟
نوشته شده توسط : Andy

مرحله 4 نارسایی کلیه: چه داروهایی می توانم برای کاهش فشار خون من انجام دهم؟

انواع داروهای دارای فشار بالا در دسترس هستند. پزشک شما ممکن است بسته به سطح فشار خون و وضعیت کلیه ها یک یا چند دارو برای شما انتخاب کند. چه نوع دارو می تواند برای کاهش فشار خون با نارسایی کلیوی مرحله چهارم کاهش یابد؟

داروهای ضد فشار خون برای مرحله 4 نارسایی کلیوی

در برخی از بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی، بعضی از داروهای ضد چاقی رایج وجود دارد. با این حال، از آنجا که حتی نارسایی کلیه مرحله 4 باعث عوارض و نشانه های مختلف می شود، داروهای زیر ممکن است بهترین انتخاب برای شما نباشد.

دیورتیک ها

دیورتیک ها و همچنین قرص های آب برای پاک کردن آب بیش از حد و سدیم از بدن کار می کنند که می تواند به کاهش فشار خون به دیواره خون کمک کند.

بتا بلوکرها

مسدود کننده های بتا به جلوگیری از سیگنال های عصبی و هورمونی خاصی در رگ های خونی و قلب کمک می کنند که می تواند به کاهش فشار خون کمک کند.

مهار کننده های ACE

ACEI، مهارکننده آنزیم آنژیوتانسین تبدیل آن است. این کمک می کند تا از آنژیوتانسین جلوگیری شود، که می تواند رگ های خونی را تحت تاثیر قرار دهد.

BRA

ARB، به عنوان گیرنده های گیرنده ی آنژیوتنسین II شناخته می شود، که می تواند کمک به استراحت عروق خونی با مسدود کردن اثر آنژیوتانسین شود.

مهار کننده های رنین

رنین یک ماده است که فشار خون را تنظیم می کند که توسط کلیه های سالم آزاد می شود. به علت خطر عوارض جدی، از جمله سکته مغزی، شما نباید آلیسیرن را با مهارکننده های ACE یا ARB مصرف کنید.

قبل از مصرف دارو برای کاهش فشار خون بالا، شما تشویق می شوید که ابتدا با پزشک خود صحبت کنید. شما باید برای جلوگیری از داروهایی که می تواند درمان شما را برای نارسایی کلیه شما متوقف کند.

یک راه امن برای کاهش فشار خون بالا در نارسایی کلیوی، گیاهان چینی است. بسیاری از گیاهان خاص برای کاهش فشار خون بالا به طور طبیعی هستند. علاوه بر این، برخی از انواع گیاهانی که می توانند آسیب کلیه را تعمیر کنند، می توانند به داروهای گیاهی چینی اضافه شوند. در نتیجه، شما می توانید هر دو کاهش فشار خون و بهبود عملکرد کلیه از درمان های گیاهی انتظار.

اگر شما نیاز به پاسخ شخصی در مورد این قرص در برابر فشار خون بالا، شما می توانید یک پیام برای asya.yue@mail.ru برای یک پاسخ و یا به طور مستقیم با خدمات آنلاین ما صحبت کنید.





:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: